luni, 3 mai 2010

Duminica, 2 mai, Progresul-Jebel


...scor final 1:2, dupa ce la pauza am condus 1:0.
Pai cum ma??? De ce? Dupa doua meciuri castigate cu 3:0, si nu la "masa verde", unul chiar in deplasare.
In fine, puteam sa-i batem, dar asta e si n-ai ce face.

Ciacova a deschis scorul relativ repede, dupa o perioada de presing. A inceputul meciul tare, cu o ocazie buna de gol. Golul marcat de Peca(sut frumos, plasat din afara careului) a venit pe fondul acelei dominari, mai avand ocazii clare prin Alexe si Catanoiu, acesta din urma a avut si un gol anulat, incorect cred, de arbitru pe motiv de ofsaid.
Aia n-au jucat nimic, in repriza a 2-a au avut 2 ocazii si 2 goluri. Al doilea chiar norocos, jucatorul care a sutat s-a impiedicat de fapt...
U.C. Brigada 40 a fost prezenta la meci in numar redus. Nu am afisat steagul de gard, de lene. Si oricum, oaspetii n-au fost prezenti in afara de cativa batranei, deci am considerat ca mai bine nu-l punem.
Mai multe nu-mi amintesc...

2 comentarii:

  1. Nici o lauda la adresa antrenorului care castiga si acasa si in deplasare...

    Am auzit ca cere liniste la echipa si sa fie lasat sa-si faca treaba. (la bine toti sunt langa echipa si la rau toti fug de ea)

    Veniti la stadion si incurajati-ne!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca vrea liniste, doar nu ai vrea sa ma leg de el. Sau nici sa-l laud.

    RăspundețiȘtergere