duminică, 16 mai 2010

Duminica, 16 mai, Progresul-Stamora

.... bai ce frig a fost, incredibil!!!!
Scor final 3:0, logic, pt Progresul. I-am umilit, i-am calcat in picioare! Si au mai avut la final nesimtirea sa reclame arbitrajul, care intradevar, a fost prost, dar pt ambele formatii. In afara de blonda... care a fost buna.

Hattrick Leu. Plus 3 bari si 2 ratari singur cu portarul (toate ocazile lui). S-a jucat pe un vant napraznic (degajarile portarilor contra vantului puteau foarte usor fi autogoluri, doar cu putin noroc/ghinion) si un frig cumplit! Am mai zis ca a fost extrem de frig? A, chiar a fost extrem de frig. Frig ce a influentat categoric jocul echipei (am vrut sa spun echipelor, dar aia n-au contat). Bine, asta pe langa mahmureala. Hai, daca era meciul dupa-masa, poate era altfel, dar asa, unde sa fie treji jucalaii cand sambata e zi de discoteca... Hai ma, nu? Bine, ei nu beau... mai putin de 15 beri. MVP-ul meciului dupa parerea mea a fost Nicolita (se zvoneste ca n-a fost beat seara).

U.C.B40 prezenta, nu au fost incidente cu nimeni, doar a fost friiig. Cum? Am mai zis de frig? Pai chiar a fost frig!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu